سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موسیقی

قبل از اینکه فرآیند طراحی کاور موزیک خود را شروع کنید به این نکات توجه کنید

2Q== (198×254) 

ممکن است شما وسوسه شوید که بلافاصله طراحی خود را برای کاور آلبوم خود شروع کنید ، اما اولین قدم در هر فرآیند طراحی همیشه باید این باشد که چند قدم از طرح کامل دور شوید.. به جای راه اندازی ایده های مناسب برای کاور خود ، ابتدا بر روی جستجوی هویت کمی تمرکز کنید – بعداً وقتی که به تفکر برای طراحی می پردازید ، به شما کمک می کند.

 

Z (183×275)

در جستجوی هویت باشید

  1. شما کی هستید؟

شما می توانید به هویت وجودی که دوست دارید برسید ، اما واقعاً روی کسی که هستید به عنوان یک هنرمند ، گروه ، موسیقی و غیره متمرکز شوید و اینکه خودتان را چگونه تعریف می کنید؟

  1. مخاطب شما کیست؟

قبل از گفتن پاسخ “هر کسی میتونه باشه” ، کمی عمیق تر درباره این موضوع فکر کنید. با آهنگهای خود سعی در دستیابی به چه مخاطبی دارید؟ چه کسانی هستند که در ردیف اول نمایش شما ایستاده اند؟ اگرچه رسیدن به همه افراد با موسیقی شما یک هدف عالی است ، اما احتمالاً مخاطبان کمی محدود تری دارید. فهمیدن این که چه کسی مخاطب شما است می تواند به شما در طراحی آلبوم خود برای جلب منافع آنها کمک کند.

  1. می خواهید شنوندگان هنگام شنیدن موسیقی شما چه احساس کنند؟

موسیقی می تواند گاهی احساس ناملموس باشد- چگونه می توانید آن را با کلمات توصیف کنید؟ اما هر وقت کسی موسیقی بسازد ، تصور می کند که چگونه مردم می خواهند به آن واکنش نشان دهند. وقتی آلبوم شما را می شنوند ، درباره احساسی که می خواهید شنوندگان داشته باشند ، فکر کنید.

 

  1. سخنرانی آسانسوری برای موزیک شما : کلمات کلیدی کدام هستند؟

سخنرانی آسانسوری (سخنرانی آسانسوری انگلیسی: Elevator pitch‎) یا معرفی آسانسوری یا معرفی سریع یا ارائه آسانسوری نمای کلی از یک ایده، محصول، سرویس، پروژه، یا راه حل بهتری برای یک مسئله است و فقط برای شروع یک گفتگو طراحی می‌شود) برای یک گروه یا هنرمند به همان اندازه که برای بنیانگذار یک شرکت مهم می باشد بسیار مهم است – شما باید بتوانید به طور خلاصه آنچه را که انجام می دهید توصیف کنید. بنابراین ، 30 ثانیه فرصت دارید که موسیقی خود را توصیف کنید ، چه چیزی را برای آنها می گویید؟

 

یادداشت کنید

از جلسه شناسایی هویت یادداشت برداری کنید. کلماتی را که بیشترین معنی را برای شما دارند بنویسید به طوری که وقتی به عناصر طراحی فکر می کنید ،  شما پیش از آنچه را که می خواهید انجام دهید حس خوبی خواهید داشت. در نهایت ، جلد آلبوم شما راهی است برای بیان هویت گروه شما – دقیقاً مثل ارتباط بین شما و موزیک تان- بنابراین باید مطابق با موزیک شما باشد.

9k= (225×225)